جمعه ٠٤ مهر ١٣٩٩

صفحه اصلی|شناخت کشورهای جهان|ارتباط با ما
نظرسنجی
نظرسنجي غير فعال مي باشد
ورود
نام کاربری :   
کلمه عبور :   
 
متن تصویر:
[عضویت]


  چاپ        ارسال به دوست

نشست هم اندیشی تبلیغ مجازی محرم با حضور رئیس نمایندگی سازمان و مسئولین جامعه المصطفی(ص) در مشهد مقدس

نشست هم اندیشی و ساماندهی برنامه های تبلیغی مجازی ماه محرم 1399 در دفتر سرپرست نمایندگی سازمان فرهنک و ارتیاطات اسلامی در خراسان رضوی برگزار شد. در این نشست ابتدا حجت الاسلام باقری به اقدامات انجام شده جهت ارزیابی و پیگیری امور مبلغان در مقطع رمضان سال جاری اشاره داشند و به بیان نیاز جامعه و جایگاه تبلیغ مجازی در دوره ای که دنیا مبتلا به ویروس کووید 19 است، پرداختند.

ایشان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری المصطفی با سازمان فرهنگ در تبلیغ ماه مبارک رمضان به نقاط قوت و ضعف تبلیغ در این ماه اشاره ای کردند و خواستار همکاری و تعامل بیشتر برای رفع موانع و اصلاح مشکلات ایجاد شد .حجت الاسلام باقری درادامه سخنان خود تجربه تبلیغ مجازی ماه مبارک رمضان را موفق ارزیابی کرد و بر لزوم اصلاح روش ارزیابی و انتخاب مبلیغین برتر و نظارت بیشتر بر محتوای تبلیغی که توسط مبلغین نشر و ارسال می شود تاکید نمودند.

وی ایشان همچنین خواستار تشکیل گروه های ارزیابی محتوایی شد و آمادگی نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی را برای هرگونه همکاری اعلام داشت.

در ادامه حجت الاسلام یوسف نژاد ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه، بابت همکاری های سازمان فرهنگ در ماه مبارک رمضان تقدیر و تشکر کردند و خواستار ادامه همکاری و استفاده از تمام ظرفیت های تبلیغی سازمان فرهنگ و ارتباطات شدند. ایشان در همین رابطه گزارشی از فعالیت مبلغان در ماه مبارک سال جاری ارائه نمودند و نوید فعالیت قوی تر و با کیفیت تری در ماه محرم الحرام را دادند.

وی خاطر نشان کردند که تجربه ماه مبارک رمضان برای مبلغین هم حیرت انگیز بوده و نتیجه آن افزایش تعداد ثبت نام های مبلغین فضای مجازی در ماه محرم الحرام است که تا کنون به بیش از 500 مبلغ غیر ایرانی از 17 ملیت مختلف ثبت نام کرده اند.

حجت الاسلام یوسف نژاد در خصوص مسئله تبلیغ حضوری عده ای از افراد شاخص را نیز اعلام داشت که در صورت امکان سازمان فرهنگ بتواند در امر سفر مساعدت هایی داشته باشد.

پس از آن آقای اسدی موحد کارشناس امور تبلیغ با اشاره به لزوم  اولویت بندی طلاب و مبلغین عرصه مجازی و انتخاب افراد فعال اظهار داشتند برای اولویت بندی و حمایت از فعالیت مبلغیین محترم معیارهای ذیل مورد توجه است: اول داشتن پرونده تبلیغی در اداره کل بین المللی تبلیغ سازمان، نکته دوم داشتن فعالیت مستمر تبلیغی در فضای مجازی، مسئله سوم داشتن سطح تحصیلی برتر و برخورداری از سطح علمی بیشتر است و همچنین موضوع بسترهای مجازی و مخاطبان بیشتر ؛فعالتر و با کیفیت بالاتر نباید مغفول بماند.

در این نشست هم اندیشی مقرر شد تبادل لیست های ثبت نام در دستور کار قرار گیرد، ارتباط بیشتری بین کارشناسان دو نهاد برقرار شود، برای جذب منابع و محتوای مناسب دو طرف تلاش تا از ظرفیت های استانی بتوان بیشتر استفاده نمود و برای استفاده از منابع محدود موجود و استفاده حد اکثری ضمن تلاش در جذب کمک های خیرین در تخصیص آن با یکدیکر مشورت و همکاری صورت پذیرد.


١٢:١٠ - 1399/05/13    /    شماره : ٧٥٤٨٠٩    /    تعداد نمایش : ٤٦


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 

خروج